Cześć, jestem Mark(a)

Cel usługi szkoleniowej

Celem spotkań jest przygotowanie uczestników do świadomego i efektywnego budowania i pozycjonowania marki, którą zarządzają jako właściciele lub pracownicy. Po ukończeniu spotkań i warsztatów uczestnik będzie miał wiedzę o tym jakimi mechanizmami rządzi się wizerunek marki, jaki marka ma wpływ na otoczenie i jak może kształtować efektywną strategię komunikacji z potencjalnym klientem.

 

Uczestnik pozna narzędzia, dzięki którym będzie mógł budować wizerunek marki, którą zarządza oraz opracowywać strategię komunikacji marki z klientem. W ramach szkolenia strategii komunikacji marki uczestnik pozna mechanizmy określania insightu konsumenckiego, dzięki czemu będzie mógł zrozumieć zachowania potencjalnego klienta i zaplanować odpowiedni kontent treści pozwalający łatwiej pozyskać klienta dla marki.

 

Po zakończonym szkoleniu uczestnik będzie posiadał wiedzę, która wydatnie wspomoże pracę nad efektywnym budowaniem jego marki.

Dla kogo jest szkolenie?

Analiza marki i strategia komunikacji marki przeznaczone są dla osób, które:

– są właścicielami firm,

– są managerami, przedstawicielami handlowymi, pracownikami działu marketingowego lub osobami na innym stanowisku, które predysponuje ich do kontaktu zewnętrznego,

– są zainteresowani poszerzeniem wiedzy na temat efektywnego pozycjonowania marki,

– są zainteresowani poszerzaniem wiedzy na temat strategii komunikacji marki z klientem,

– stawiają na rozwój osobisty,

– są zainteresowani poprawą wizerunku marki, dla której pracują i efektywizacją procesów sprzedażowych firmy.

Korzyści dla uczestnika

1. Poszerzenie wiedzy z zakresu:

– analizy marki,

– strategii komunikacji marki,

– zachowań konsumenckich.

 

2. Zdobycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:

– narzędzi budowania świadomego wizerunku marki,

– narzędzi wspomagających budowanie efektywnej strategii komunikacji marki z klientem.

 

3. Wykształcenie i utrwalenie kompetencji w zakresie:

– umiejętności oceny jakości i wartości prowadzonych działań w zakresie budowania i pozycjonowania marki,

– świadomości procesów zachodzących w budowaniu marki, które mają wpływ na pozycjonowanie marki i pozyskanie klientów,

– budowania osobowości marki,

– poszerzenia wiedzy na temat narzędzi wspomagających zarządzanie wizerunkiem marki i budowania efektywnej strategii komunikacji marki z klientem.

Program

Dzień 1

 

MODUŁ I – WSTĘP DO ANALIZY MARKI I STRATEGII KOMUNIKACJI MARKI (1 godzina)

Silna marka jako źródło przewagi konkurencyjnej

Przerwa kawowa (15 minut)

MODUŁ II – ANALIZA MARKI -WARSZTATY CZĘŚĆ 1 (1,5 godziny)

Strategia biznesowa marki.

Esencja marki.

USP (Unique Selling Proposition).

RTB (Reason to believe).

Przerwa kawowa (15 minut)

MODUŁ III – ANALIZA MARKI -WARSZTATY CZĘŚĆ 2 (1,5 godziny)

Benefity marki.

Obietnica marki.

Osobowość marki, archetypy.

Dzień 2

MODUŁ IV – STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI – ANALIZA KONKURENCJI

– WARSZTATY CZĘŚĆ 1 (2 godziny)

Mapping.

Chiński portret.

Zabawa w aniołów i diabłów.

Przerwa kawowa (15 minut)

MODUŁ V – STRATEGIA KOMUNIKACJI MARKI – W POSZUKIWANIU INSIGHTU KONSUMENCKIEGO

– WARSZTATY CZĘŚĆ 2 (2 godziny)

5 x dlaczego.

Jak myśli potencjalny klient?

Single Minded Message.

Stworzenie briefu kreatywnego.